اسکوترهای تاشو حمل و نقل آسانی دارند

خانومی اسکین
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
تبلیغات



یکی از بهترین مزایای داشتن اسکوتر قابل حمل بودن آن است. اگر می خواهید از آن برای رسیدن به ایستگاه اتوبوس استفاده کنید یا می خواهید آن را تا کنید و با ماشین خود ببرید، حتما به دنبال یک اسکوتر برقی تاشو باشید.

محدوده قیمت در مقابل بودجه مشتری

اسکوترهای برقی روشی مقرون به صرفه برای حمل و نقل هستند. آنها دارای شارژ الکتریکی هستند بنابراین نیازی به گاز ندارند و موتورها قدرت کافی برای رساندن سریع و آسان شما را به مقصد دارند. محدوده قیمت اسکوترهای برقی متفاوت است و مدل های پایه آن را با قیمت کمتر از 200 دلار خواهید یافت. اسکوترهای برقی با موتورهای قوی تر، برد بیشتر و ویژگی هایی مانند اتصال بلوتوث و صندلی های اختیاری حدود 1000 دلار به بالا قیمت دارند.

زمان شارژ و عمر باتری

بسته به اندازه اسکوتر شما، ممکن است 4 تا 20 ساعت طول بکشد تا یک اسکوتر برقی شارژ شود. طول عمر و برد باتری به سرعتی که در آن اسکوتر سوار می شوید، مسافت طی شده و زمینی که در آن سفر می کنید بستگی دارد.

وزن اسکوترها

وزن یک اسکوتر به نوع ماده ای که قاب از آن ساخته شده است بستگی دارد. برخی از اسکوترها دارای فریم فولادی هستند، در حالی که سایر اسکوترهای برقی با کیفیت دارای فریم هایی از کربن، تیتانیوم، آلومینیوم یا ترکیبی از این مواد هستند. وزن کاربر در اسکوترهای برقی نیز متفاوت خواهد بود. حداکثر وزن متوسط ​​حدود 100 کیلوگرم (220 پوند) است و اکثر اسکوترهای متوسط ​​دارای محدودیت وزنی 125 کیلوگرم (275 پوند) هستند.

ویژگی های ایمنی در اسکوترهای برقی

اقدامات احتیاطی ایمنی هنگام سوار شدن به اسکوتر برقی بسیار مهم است و ویژگی های داخلی برای اطمینان از ایمن بودن هر سواری تا حد امکان وجود دارد.

ترمز اسکوترهای برقی

اسکوترهای برقی با انواع مختلف ترمز در دسترس هستند. اسکوترهایی با ترمز کابلی پیدا خواهید کرد که از طریق یک کابل بلند به لاستیک عقب متصل می شوند. ترمزهای کابل از دو لنت کوچک در دو طرف لاستیک استفاده می کنند تا سرعت شما را کاهش داده و شما را متوقف کنند. ترمزهای هیدرولیک از یک سری لوله و کابل استفاده می کنند که به مجموعه ای از دیسک ها متصل هستند. دیسک ها برای کاهش سرعت شما و متوقف کردن شما کار می کنند. ترمزهای دیسکی هیدرولیک بهترین قدرت توقف را در انواع مختلف زمین دارند.

نمایشگر و کنترل های فرمان یکپارچه

با نمایشگر یکپارچه روی فرمان و کنترل‌های فرمان، به راحتی می‌توانید سرعت حرکت خود را مشاهده کنید و تخمینی از عمر باتری باقیمانده خود داشته باشید.

لاستیک اسکوتر برقی

اسکوترهای برقی با انواع لاستیک موجود می باشند. برخی از اسکوترهای برقی دارای لاستیک های جامد هستند در حالی که برخی دیگر دارای لاستیک های پنوماتیک هستند. لاستیک های جامد بسیار سخت، سنگین و در تمام طول مسیر یکپارچه هستند و نمی توان آنها را صاف کرد. شما هرگز نگران دور شدن با لاستیک پنچر نخواهید بود، اما یک لاستیک جامد ضربه ها یا ضربه های ناگهانی جاده را جذب نمی کند. لاستیک‌های بادی پهن‌تر و سبک‌تر هستند و باد شده‌اند. همانطور که داخل لاستیک پر از هوا می شود، ضربه های ناگهانی و ضربه های جاده را جذب می کند و در نتیجه سواری نرم تری را به همراه دارد.

برای کاهش بیشتر لرزش، برخی از مدل‌های اسکوتر برقی دارای سیستم تعلیق هستند که در دوشاخه جلو تعبیه شده است. با استفاده از لاستیک های تعلیق و پنوماتیک، هنگام عبور از انواع مختلف زمین، از سواری بسیار نرم اطمینان خواهید داشت.

چراغ اسکوتر

چراغ ها هنگام سوار شدن بر اسکوتر برقی در شب مهم هستند و اسکوترهایی با چراغ های جلو یا چندین نقطه روشنایی پیدا خواهید کرد که در شرایط کم نور دید بیشتری به شما می دهند.

اسکوتر برقی با بلوتوث

هنگام خرید یک اسکوتر برقی، باید در نظر داشته باشید که آیا می خواهید اسکوتر شما با یک اپلیکیشن برند سازگار کار کند یا خیر. برخی از مدل های اسکوتر از طریق بلوتوث به برنامه هایی متصل می شوند که سرعت باقیمانده و عمر باتری شما را نشان می دهد. بلوتوث داخلی همچنین ارتقاء سیستم عامل اسکوتر را در صورت نیاز آسان می کند. می توانید یک نگهدارنده تلفن قابل حمل را به اسکوتر برقی خود اضافه کنید تا برنامه اسکوتر خود را باز کرده و در حین سواری آن را در دسترس و در دسترس خود قرار دهید.

 

منبع


تاريخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:59 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: